DARMOWY mini kurs programowania

O kursie

Ten obok, to Błyszczący Andrzej. Podczas kursu stworzysz grę, w której wyślesz go na wspaniałą przygodę. Podczas 7 lekcji poznasz tajniki programowania. Dla skupienia się na programowaniu – gra będzie w formie tekstowej w konsoli (to czarne okno z literkami), poczujesz się jak haker z telewizorni!
Zaledwie 2 godziny w tygodniu pozwolą Ci do końca wakacji poznać podstawy programowania. To wystarczy, aby sprawdzić, czy programowanie jest dla Ciebie. Ta wiedza pozwoli Ci również zaliczyć wiele zajęć technikum, liceum i na studiach. 

Zawartość kursu

Lekcje

Wszystkie lekcje to nagrania na YouTube. W każdy poniedziałek począwszy od 1 lipca będę je umieszczał na kanale GeekON

Zadania

Każdy, kto zapisze się na kurs otrzyma bezpłatne zadania po każdej lekcji do samodzielnego wykonania. Oczywiście wszystkie zadania zostaną przeze mnie rozwiązane i nagranie również trafi na YouTube.

Program szkolenia

Lekcja 0: Instalacja i przygotowanie środowiska

Lekcja wstępna, podczas której pokażę Ci jak przygotować komputer do nauki programowania. Dowiesz się również czym jest .NET i stworzysz Twoją pierwszą aplikację w języku C#.

Lekcja 1: Zmienna i warunek

Najważniejszym elementem przetwarzania informacji w programie są zmienne. Nauczę Cię jak z nich korzystać i jakie są rodzaje zmiennych. Poznasz również instrukcję warunkową, czyli jedną z dwóch najważniejszych konstrukcji programistycznych.

Lekcja 2: Metody

O podprogramach pisała już w pierwszej połowie XIX wieku Ada Lovelace. Nauczę Cię dzielić kod na małe części, co sprawi, że Twój kod będzie znacznie bardziej czytelny i mniej podatne na błędy, a co najważniejsze – przyspieszy i ułatwi to znacząco rozwój aplikacji.

Lekcja 3: Pętle

Pętle dadzą niezłego kopa każdej aplikacji. To one pozwalają powtarzać różne fragmenty kodu i są jednym z dwóch najważniejszych elementów programowania.

Lekcja 4: Klasy i obiekty

Sercem i wyobraźnią Steve’a Jobsa w Xerox PARC zawładnęły okienka i myszka. Przeoczył język obiektowy. To właśnie Programowanie Zorientowane Obiektowo zdominowało obecny sposób tworzenia aplikacji – C++, Java, C#… Na tej lekcji poznasz prawdziwą moc jaka drzemie w programowaniu obiektowym.

Lekcja 5: Kolekcje i pętla foreach

Przetwarzamy coraz większe ilości danych. Aplikacji pracujących na pojedynczych wartościach jest naprawdę niewiele (znasz coś poza kalkulatorem?). W tej lekcji nauczę Cię jak tworzyć i przetwarzać zbiory danych.

Lekcja 6: Dziedziczenie i polimorfizm

Mechanizm dziedziczenia jest jednym z najważniejszych elementów programowania obiektowego. Nauczę Cię jak wykorzystać jego potencjał.

Lekcja 7: Odczyt danych z pliku i bazy danych

Na ostatniej lekcji nauczę Cię jak przechowywać dane w plikach i bazach danych. W końcu nie chcemy, żeby postępy w naszej grze przepadały przy każdym zamknięciu aplikacji 🙂

Webinar

Na sam koniec poprowadzę webinar, na którym dodamy wspólnie kilka smaczków do naszej gry. Będziesz mógł również zadawać pytania, jeśli cokolwiek było dla Ciebie niejasne!

Trener

Krystian Brożek

Krystian Brożek

Programista backend i baz danych, pasjonat nowoczesnych technologii. Jest trenerem, bo bardzo lubi dzielić się swoją wiedzą. Swoją przygodę z branżą IT rozpoczął od współpracy z Apple i Bankiem Zachodnim WBK. Obecnie pracuję przy projektach dla dużych spółek transportowych oraz związanych ze szkolnictwem.
Od kilku lat jest trenerem umiejętności technicznych – uczy praktycznego wykorzystania różnych technologii oraz oprogramowania. Dużo czasu spędza w narzędziach od Microsoft (platforma .NET, MSSQL, Windows Server i inne). Posiada liczne certyfikaty m.in. Microsoft (SQL Server i ISTQB).
Po pracy ratuje świat przed siłami Diablo i gra na gitarze oraz instrumentach klawiszowych.

Kontakt

Imię i nazwisko

Adres email

Numer telefonu

Temat

Twoje pytanie

GeekON Krystian Brożek
pl. Solny 15
50-062 Wrocław
NIP: 912 182 73 87